המדריך לחיטוב הגוף

נמאס לך להסתובב עם עודפים שגורמים לכל בגד לשבת לא טוב? חולמת על גוף מחוטב באופן טבעי? מה ניתן לעשות כדי להתקדם אל היעד במהרה ולהישאר חטובה גם בהמשך הדרך?

גוף חטוב ובריא הנו חלום של נשים רבות – ואף על פי כן בלא מעט פעמים הן חושבות שמדובר על חלום שלא ניתן להשיג אותו. מי לא מצאה את עצמה מחליפה בגדים בלי סוף, חולמת על חיטוב ירכיים או חיטוב הישבן… ובעיקר לובשת בגדים כהים ומרגישה לא נוח בתוך הגוף של עצמה תוך השתוקקות למשהו אחר? המדריך לחיטוב הגוף יכול להיות הסנונית הראשונה בדרך שלך לשנות את הרגליך ואחת ולתמיד, להשיג את מטרותיך.

כיצד מגיעים לגוף חטוב?

התשובה לשאלת מיליון הדולר היא עבודה קשה. כדי להשיג גוף חטוב יש לעבוד קשה, לבחור בתכנית המכילה אימונים מסוגים שונים וממוקדי מטרה וזאת כדי ליצור את העומס ההולם על מערכות השלד והשריר בגוף. אם העומס אינו נכון, גם אם מתאמנים כל יום, לא ייראה שינוי אמיתי בגוף.

אחד הדברים החשובים אותם יש להבין כבר בתחילת הדרך הוא – המטרה דורשת התמדה והתמסרות מלאה, אך התוצאות שוות בהחלט את ההשקעה.

כללי הבסיס של המדריך לחיטוב הגוף

ישנם כמה כללי בסיס שעליהם כדאי להקפיד כדי להשיג גוף חטוב – ולשמור עליו חטוב בכל מחיר.

הכלל הראשון הוא להקפיד על תפריט תזונתי נכון. אי אפשר להשיג גוף חטוב ללא תזונה נכונה, התזונה צריכה להיות מותאמת גוף, מותאמת מאמץ ומותאמת לרמת התוצאה שאליה רוצים להגיע. בנוסף לכך, יש לישון שינה איכותית, לשתות מספיק מים ולהימנע מאלכוהול ומעישון.

ובקצרה – כדי להשיג גוף חטוב יש להקפיד על אורח חיים בריא באופן מלא.

המלצות נוספות לחיטוב הגוף שכדאי להכיר

כדי להצליח לחטב את הגוף יש להפעיל כל שריר התמדה אפשרי בגוף – ומומלץ כבר בשלב ראשון להבין שכדי להצליח לאורך זמן חשוב מאוד לא למעוד. ואם כבר מועדים – עולים מיד לאחר מכן חזרה על הסוס ולא מוותרים! המעידות האפשרויות יכולות להיות פסיחה על אימונים, אימון לא אפקטיבי שרק שורף אנרגיות ולא משיג תוצאות, או ארוחות שחיתות שהורסות הכל.

כשבוחנים את המדריך לחיטוב הגוף מוצאים שכדי להשיג תוצאות בטווח הרחוק יש להקפיד במיוחד על האספקטים הללו, ולזכור כי רק באמצעות עבודה קשה ניתן להגיע אל היעד. במקביל לכך, כדאי לדעת שרבים מתפלאים לגלות ש-"העבודה הקשה", מלבד היותה מתגמלת, לא כל כך קשה ולרוב גם מהנה במיוחד.

טעויות בסיסיות במסגרת תהליך החיטוב

כאשר אנו דנים באימונים שאינם אפקטיביים, אנו מתכוונים למעשה לפעולות ארוביות שאינן מספיקות כדי להוביל לשינויים גופניים משמעותיים. טעיות נוספות נפוצות הן ביצוע אימוני כוח עם הפסקות גדולות מידי וביצוע תרגילים שאינם מתאימים להעלאת חילוף החומרים.

המדריך שישנה את חייך

אפרת רוזנברג הרזיה וחיטוב פועלת בשיטה ייחודית ומקפידה על יחס אישי כדי ללוות כל אחת ואחת בדרך הנכונה אל התוצאות שאליהן היא מכוונת. הסטודיו פועל באזור קריית מוצקין וטירת הכרמל, ומתבסס על ניסיון רב ועל רצון להעניק את הכלים האפקטיביים לכל מי שחדורת מטרה להצליח במסע לחיטוב גופה.

 

החלטת שאת רוצה שינוי? פני אלינו עוד היום ואנו נעמיד לרשותך את המדריך לחיטוב הגוף שיוביל אותך להצלחה! 

מהם 5 העקרונות החשובים לחיטוב הגוף ?

נמאס לך מכל הדיאטות שגורמות לרדת במשקל ואז לעלות יותר? בואי נעשה ביחד שינוי אמיתי עם תכנית ה VIP שלנו.